شهروند هزاره ی سوم

یادداشت شماره 7:
گاهی فکر میکنم برای افزایش انگیزه ای که گاهی به طور منزجر کننده ای کم میشه چه باید کرد.حدودا5-6سال پیش متوجه شدم خوندن روند کاری بعضی آدم ها به طور عجیبی بهم انگیزه میده،تنها چیز مهمی که وجود داشت این بود که اون فرد باید موفقیتش یکم فراتر از مرزهای محدود و بسته می رفت و اینکه از نکات ریزی که هر آدمی رو سرد و بی انگیزه میکنه در نوشتن روند موفقیتش استفاده کرده باشه.البته فکر میکنم آدم باید سعی کنه راه رو خودش بسازه و سعی کردم که این کارو کنم.البته که هنوز یکم زوده اما شالوده خیلی مهمه.اینکه از اول،چطور جاهایی که واقعا امیدی نبود دوباره اوج گرفتی.راهِ سراسر موفقیت وجود نداره.همیشه شکست ،ولو کم ،باید باشه تا خودش یه انگیزه بشه.
+برای خودم و انگیزه و آرزوهام دعا میکنم...برای اینکه در مواقع سخت خوب ظاهر بشم و آخر قضیه موفق بشم.به نظرم اینکه مشکلی پیش نیاد دعای خوبی نیست....

خانم گالوا

نظرات  (۲)

انگیزه‌هات مستدام!
ایشالا هی بری و به چیزایی که میخوای برسی و هی انگیزه بگیری و ادامه بدی :)
پاسخ:
ممنونم نسرین عزیز:)
دیدن آدم های موفق مثل شما انگیزه هست خودش:)
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۷ ✿✿ یاشل ✿✿
منم با خوندن مثلا زندگیه مردم موفق انگیزه میگیرم.فکر کنم هر چند وقتیم باید این انگیزه شارژ بشه
پاسخ:
آره.قبول دارم.باید چند قت یه بار تجدید انرژی بشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی