شهروند هزاره ی سوم

برای من:

تمام انگیزه ی آدم منهدم میشه با نظریه پردازی ها واقع گرایانه!یه جوری که بعد ازاینکه انتخاب رشته کردم یکی میگه نرو دانشگاه!میگم چرا؟من که نتیجه گرفتم بعد از این مدت،نرم؟؟؟؟ میگه بشین رشته ی تجربی واسه پزشکی بخون و تلاش کن!!!!! انگار که مثلا اون روزی که من اومدم ریاضیو انتخاب کردم از سر بدبختی و ناچاری بوده یا مثلا از هیچی خبر نداشتم و تو رویاهام سیر میکردم که تا اینجا اومدم!

+تو رویاها زندگی نکنیم،رویاهامون رو زندگی کنیم(رویاپردازیم منطقیش خوبه البته!)

خانم گالوا

نظرات  (۲)

الان خیلی جو هست میگن بشین واسه پزشکی
شما کار خوبی میکنی دنبال هدف خودت هستی
پاسخ:
جو،چیز عجیبیه جدا!
البته درسته که رشته ی ما تهش ظاهرا بیکاریه ولی من فکر میکنم یکم زیادیه ناامیدانه دربارش صحبت میشه!خیلی زیاد!
شما برو دنبال علاقه
موفقیت اونجاست...
پاسخ:
ممنونم از روحیه دادنتون:)
فعلا که اومدیم تا اینجا.....امیدوارم بعدشم موفقیت آمیز و همراه با عاقبت بخیری باشه:)