شهروند هزاره ی سوم

برای من:

4-5سال پیش که وبلاگ نویسی رو شروع کردم با اسم و فامیلم مینوشتم...یکم بعدش فقط اسم کوچیکم جای اسم نویسنده رو پر کرد.مثل الان....درباره ی علاقم مینوشتم،ریاضی و فیزیک!گه گاهیم نجوم.اون وقتا با اینکه سنم کمتربود اما خیلی بیشتر دراین رابطه مطالعه میکردم.کپی پیستم به نظرم یه دور باطل و مزخرف بود.به همین خاطر بعد از مطالعه ی چنتا منبع خوب برداشت هام و خلاصه ها و گاهیم سوالات احتمالیمو مینوشتم و به زبان ساده پست میکردم.خب انصافا هم بازدیدها خیلی بیشتر بود اون وقتا.کلا وبلاگ نویسی رونقش بیشتر بود.ولی به نظرم هنوزم بهترین جا برای "نوشتن"،ولو خیلی غیرحرفه ای،وبلاگه!اون وبلاگ رو کنار گذاشتم.چون باید مطالعه میکردم برای نوشتن مطالبش و خب وقتم برای این کار کمتر شده بود و تمرکزم به طورکامل به سمت کتابای درسی معطوف شده بود و حتی نیم ساعت هم برای کتاب غیر درسی دیگه وقت نمیذاشتم.چون کنکور جدی تر بهم نزدیک شده بود.ولی نتونستم بی وبلاگ سر کنم.تو همون سرویس مخوف بلاگفا وبلاگ دیگه ای زدم این دفعه با اسم"خانم گالوا"...تا وقتی که دیگه بلاگفا به فنا رفت....البته آخخخخراش باز با اسم خودم مینوشتم ولی خانم گالوا رو دوست داشتم چون به شخصیت آقایی به نام گالوا علاقه داشتم،فامیلش رو برداشتم:)حالا هم تصمیم دارم باز بشم گالوا :)

خانم گالوا

نظرات  (۲)

پس زین پس گالوا صدات کنیم :)))
پاسخ:
شما هرطور دوست داری صدا کن یا شیخ:)
گالوا ترجیحا:))
من تا جایی که میدونم گالوا یه ریاضی دانه :/ و گالوا فامیلیش بود :|
پاسخ:
بله.گالوا ریاضیدانه،فامیلشم گالوا بوده.اسم بزرگش در واقع!اسم کوچیکش اواریسته!
در یک عصر پاییزی در یک دوئل!سر یه دختر!میمیره!(البته قضیش یکم عمیق ترازاین حرفاست)تا21سالگی(19سالگیم نقل شده!!!!) عمر کرد و کتاب نوشت بعد الان کتاباش در زمینه ی جبر در مقطع ارشد تدریس میشه!پس جای شکرش باقیه که دوئل کرد!وگرنه خدامیدونه میخواست چه کنه!