شهروند هزاره ی سوم

یادداشت شماره 17:

"پیپ،هیچ وقت از ظاهر چیزی قضاوت نکن.فقط وفتی مدرک و دلیل دیدی قبول کن.قانونی بهتر ازاین نداریم!"

آرزوهای بزرگ-چارلز دیکنز

اصولا و صدالبته ظاهرا،همه ی ماهم همیشه این حرفو قبول داریم و میگیم نباید زود نتیجه گیری و قضاوت کرد.ولی چند درصد به این اصل عمل میکنیم؟یه چیزی که هست اینه که از روی نوشته های یه فرد شخصیتش رو تو ذهنمون شکل میدیم و گاها قضاوت میکنیم و خلاصه اینکه اون کاری که نباید انجام بشه انجام میشه!به همین خاطره که بعضیا حتی دوست ندارن با اسم خودشون بنویسن و با یه اسم مستعار عجیب مینویسن و مینیمم اطلاعاتی از خودشون بروز میدن.که خب حقم دارن!رفتارها گاهی بیانگر قضاوت هاست که گاهی اذیت کنندس ولی قطعا مهم نیستن .قطعا!

البته خیلی هاهم از اسم مستعار به دلایل دیگه ای استفاده میکنن مثل علاقه به اون اسمی که خوششون میاد و در دنیای بیرون(بیرون از وبلاگ هاشون)نمیشه ازش استفاده کرد و یا هزار و یک دلیل دیگه که واقعا ربطی به یکی مثل من نداره!مهم اینه که جملات رو شعاری تکرار نکنیم،و با گفتن حرفایی که با عملمون یکی نیستن خودمونو گول نزنیم!

اصولا وقتی زیاد سعی کنیم با حرفامون دیگرانو گول بزنیم،در حالی که اول خودمونو داریم گول میزنیم،بعد از یه مدت دیگه دروغای خودمونم باور میکنیم...:)

خانم گالوا

نظرات  (۳)

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۴ شهریار صامت
سلام.
دیقا با مطلب شما موافقم.
منم در خیلی از موارد نگاهم رو نسبت به مشکلات پیرامون میگم. و گاهی اوقات هم با هدفی مینویسم که ربطی به شخصیت فعلیم نداره.
راستی خانم گالوا یعنی چی؟
پاسخ:
خانم که مشخصه،یه شاخصه!گالوا هم یه ریاضیدانه.البته نه اینکه من خودمو در.حد گالوا بدونم یا حتی نه اینکه بخوام مثل اون بشم.فقط به شخصیتش علاقه دارم.
نمیدونم همیشه سعی کردم اول به دروغی که میخوام بگم اعتقاد پیدا کنم بعد بگم :)))
یعنی میشه گاهی وقتا خودم راستشو یادم بره :)))
البته در موارد بسیار نادری دروغ گفتم...
پاسخ:
بسیار نادر ادعای بزرگ و خطرناکی بود!
نه دیگه این هم دروغ بوده :|
پاسخ:
حالم بد شد:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی