شهروند هزاره ی سوم

یادداشت شماره 15:

بعضی اوقات فکر میکنم بهتره یه خواننده ی خوب باشم تا یه نویسنده ی بد!

خانم گالوا

نظرات  (۳)

منم گاهی فکر میکنم بهتره خیال پرداز خوبی باشم تا اینکه خیال کنم خوب فکر میکنم :))
پاسخ:
:|
دیگه از من که نمیتونید بد تر بنویسید :)
دوما : کی میگه بد مینویسین :|
سوما : هیشکی نمیتونه نویسنده خوبی باشه حتما کم و کاستی داره :)
پاسخ:
در زمینه ی نوشتن روزانه هات حتما موفق بودی که اون خواننده ها رو داری:)
متشکر:)
چقدر داستان کتاب قرض دادنت جالب بود! 
هر چند از ظواهر امر برمیاد که مشخصا یک خانم این نوشته رو به رشته ی تحریر در آورده ،
چون اصولا پاره کردن ، خط زدن و یا گم کردن دفتر همکلاسی ها در مکتب آقایان امری عادی و بدون پِرابلِم تلقی میگردد! :))و از طرفی خریدن یک کادو به مناسبت عذر خواهی هم که.... اصن نگوو! :/
لذت بردیم ، قلمت پایدار !
پاسخ:
:)))) مکتبتون مستدام:)))
متشکر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی